duminică, 17 iulie 2016

FABULOS! Uite în ce vilă superbă locuiește Stela Popescu! IMAGINI DEMENȚIALE. Actrița trăiește REGEȘTE în centrul Bucureștiului


Stela Popescu este una dintre puținele actrițe din România care a știu să se chibzuiască și, în timp ce foarte multe artiste din „garda veche” trăiesc modest, ea locuiește într-o casă absolut superbă din centrul Capitalei! Mai mult, actrița în vârstă de 80 de ani are o femeie care îi face curățenie în permanență!

Casa, în interior, e plină de amintiri și lucruri care o reprezinta. Site-ul casamea.ro  a publicat cateva fotografii de exceptie din interiorul casei marii artiste, imagini care au fost publicate si în revista Căminul.

“Intotdeauna mi-au placut mobila si decoratiunile clasice pentru ca am mers pe principiul ca nu se demodeaza niciodata. Daca mi-as fi luat o mobila moderna, ar fi trebuit sa o schimb o data la doi-trei ani pentru ca, de fiecare data, ar fi aparut ceva mai nou. In plus, mobila clasica imi permite sa ma joc cu stilurile si cu obiectele de mobilier… nu este necesar sa urmez o directie comuna. In casa am adunat obiecte aduse de mine din toata lumea.

Cei care ma cunosc stiu ca peste tot pe unde merg vizitez targurile de vechituri, anticariatele, unde gasesc obiecte de decoratiuni minunate”, a povestit Stela Popescu.

Daca ti-a placut, distribuie acest material!
sursa: stampenet.comsursa foto: casamea.ro / wowbiz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu